שירותי מוקד מידע, תמיכה ותשלומים

שירותי מוקד מידע, תמיכה ותשלומים

קבוצת Mgroup מספקת שירותי מוקד לרשויות מקומיות, משרדי ממשלה ותאגידי מים בשני תחומים עיקריים – שירות לקוחות וגבייה. מאות נציגי השירות שלנו מעניקים שירות מקצועי ויעיל ב- 3 אתרים ברחבי הארץ. שירותי המוקד נסמכים על טכנולוגיות חדישות, המסייעות לנציגינו להעניק את השירות הטוב ביותר לכל תושב.

 

שירותי המוקד שלנו נחשבים למובילים בישראל בזכות השילוב בין ההון האנושי והפן הטכנולוגי:

  • הנציגים במוקד נבחרים בקפידה, עוברים הכשרות מקצועיות שוטפות ונמצאים תחת בקרת ביצועים מתמדת.
  • טכנולוגיות Call Center מתקדמות מנווטות באופן אוטומטי את התושב למוקד הייעודי לצרכיו.
  • התממשקות עם מערכות הנתונים מאפשרת לנציג השירות לקבל מידע שוטף ומעודכן על התושב בצדו השני של הקו, ולספק לו מענה איכותי, מהיר ומדויק.
  • מגוון פעולות מוקד לפי דרישות הלקוח –  לקיחת הודעות, טיפול בפניה באופן מלא עד לסיומה והפקת מסמכים שונים באמצעות מערכת Back Office לטובת לקוח הקצה.
  • המוקד מספק מענה במגוון שפות, על פי דרישות הלקוח.

בנוסף לשירות הלקוחות המצטיין, אנו מציעים ללקוחותינו מתן שירותי גבייה טלפוני.

עשרות שנות הניסיון של קבוצת Mgroup בתחומי הגבייה והאכיפה באות לידי ביטוי במוקד הייחודי המשלב נציגי גבייה מיומנים המסתייעים במערכות טכנולוגיות מתקדמות.

      • המענה ניתן לפי התאגיד או הרשות אליו התקשר התושב.
      • שירותי גבייה מורחבים הכוללים תשלום, בירור מצב חשבון ותשלום יתרה.
      • סינכרון מיידי בזמן אמת והדדי בין התשלומים המתבצעים במוקד ובין התשלום המתבצעים במערכות הגבייה של הרשות.
      • המוקד היחיד בישראל המתמחה בכל תוכנות הגבייה – Priority, מטרופולינט, ERP, אוטומציה ועוד – ומתאים את עצמו לצרכי הרשות.
      • מגוון נקודות מגע עם התושב לשם ביצוע תשלום ובירורים כספיים – מוקד טלפוני, וואטסאפ, פורטל תשלומים Pay24.