MAST

MAST

MAST , מערכת הדגל של קבוצת Mgroup , הינה הפלטפורמה המתקדמת ביותר לרשויות ותאגידי מים בישראל.

האתר והאפליקציה של MAST מציעים ערוצי התקשרות חדשניים ודינמיים בין התושב לבין הרשות ומעניקים חווית שירות משופרת, נגישה וחסכונית בזמן. כל זאת בקלות, בזמן שנוח לתושב וללא צורך בהגעה למוקדי קבלת הקהל. מבחינת הרשות, האפליקציה הייחודית ממצבת אותה כרשות ירוקה וכנותנת שירות איכותית ששמה את התושב במרכז.

מעבר לעיצוב הממשק והתאמת המערכת לצרכי הרשות, קבוצת Mgroup יודעת לתכנן, לעצב ולהפיק, תהליך שיווקי מובנה וממותג המעלה את המערכת לתודעת התושבים בעיר, והופך אותה לנקודת מגע שימושית ונוחה הן לתושב והן לרשות.

בעולם הדיגיטלי של היום ובייחוד לאחר אישור "חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים" מעבר לפלטפורמת MAST היא לא רק צורך, אלא הכרח. האתר והאפליקציה מאפשרים לתושב יצירת קשר עם הרשות או התאגיד באופן דיגיטלי ונוח וכן מאפשרת ביצוע מגוון רחב של פעולות אונליין – תשלומים, הגשת טפסים, דיווח מפגעים ועוד. מבחינת הרשות או התאגיד נקודת המגע החכמה עם התושב חוסכת זמן, מאפשרת התמודדות עם דרישות רגולטוריות (לדוגמא צ'אט במקום מענה של המוקד) והופכת את הרשות או התאגיד לירוקים וחסכוניים יותר.

MAST מעמידה לרשות המשתמשים בה מגוון מודולים וממשקים בעלי יכולות מתקדמות וייחודיות, בין אם מדובר בעובדי הרשות שמנהלים את ה- Back Office ובין אם מדובר בתושב הזקוק לשירותים שונים.

  •  מודול תשלומים – מנגנון תשלומים ייחודי, שפותח על ידי קבוצת Mgroup ומספק מגוון ערוצי תשלום, ביניהם סלולר ואינטרנט. המודול מכיל ממשקים מובנים לכלל מערכות הגבייה של הרשויות והתאגידים בכל הקשור לקבלת פרטי השוברים לתשלום והעברת מידע חזרה על ביצוע תשלום למערכות הגביה. כמו כן, למודול ממשק למנגנון הסליקה של פלאקאדר, אשר עומדת בתנאים המחמירים של תקן  PCI של חברות האשראי.
  • מודול שובר דיגיטלי – משלוח שוברי תשלום בתצורה דיגיטלית כהודעת SMS למכשיר הנייד ולכתובת האימייל של התושב. המודול מאפשר איסוף נתונים כולל של הנרשמים לשירות ושליחת חשבונות תקופתיים באמצעים חדשניים המעלים משמעותית את התשלומים האופן דיגיטלי. פשוט יותר, מהיר יותר וחסכוני יותר.
  • מערכת טפסים חכמים – מאפשרת לתושב הגשת פניה בכל נושא לרשות או לתאגיד, דרך האתר או האפליקציה, באמצעות מילוי טופס דיגיטלי מקוון. כמו כן, בהתחברות לאיזור האישי ניתן לקבל סטאטוס לגבי הטיפול בפנייה וצפייה בהיסטוריית פניות. בצד הרשות או התאגיד המערכת מאפשרת גישה בשתי תצורות – האחת ניהול הפניות במערכת ייעודית שפותחה לנושא – "מאסט מנג'ר". השנייה, ניהול הפניות במערכת ה – CRM / ERP של הרשות או התאגיד, וזאת באמצעות התממשקות בין המערכות.
  • מודול צפייה בנתוני מים – מאפשר לתושב צפייה בנתוני המים המעודכנים שלו, מעקב אחר חריגות והתרעה על נזילה או תקלה באמצעות טופס דיגיטלי.
  • אבטחת מידע – כל פרטי המשתמשים במערכת נשמרים בצורה המאובטחת ביותר ועוברים אימות מול בסיס הנתונים של הרשות באמצעות פרטים אישיים.